środa, 25 grudnia 2013

 'W życiu każdego z nas jest przynajmniej jedna niewypowiedziana tajemnica, niewybaczalny żal, nieosiągalne marzenie i niezapomniana miłość.'




You loved me and I froze in time...

 Tamte dni to przeszłość, dziś to wszystko wraca.






Nie zwlekajcie. Są pociągi, na które spóźnić się nie wolno.



W każdym razie mamy do siebie jakąś słabość, to jest ważne.

 “ To najstarsza historia świata. Pewnego dnia masz siedemnaście lat, planujesz swoje “kiedyś”. A potem tak cicho, że nawet nie zauważasz, „kiedyś” staje się „dzisiaj”. A potem „kiedyś” staje się „wczoraj”. I to jest twoje życie. ”




Nie widziałam Cię już od miesiąca.
I nic. Jes­tem może bledsza,
Trochę śpiąca, trochę bardziej milcząca,
Lecz wi­dać można żyć bez po­wiet­rza.

 Masz coś w sobie, co nie pozwala mi Cię skreślić, choć dziś myślę o Tobie, tylko w czasie przeszłym.




“ Trzeba się z kogoś porządnie wyleczyć, by zacząć nowa relacje. ”




Kończę z tym czuciem się jak idiotka... Kochałam cię, skończyłam z tym...Po prostu już Cię nie kocham....Nie pokocham Cię nigdy więcej...




 'Żyję ukrywając, że nie wymazałam Cię z pamięci. '




nie bój się płaczu czasami w każdym coś pęka





To niesamowite ile możesz ukryć, tylko się uśmiechając..


 Tak jest zawsze. Oni łamią nam serca, a my płaczemy i jedyne, o czym możemy decydować to miejsce do płakania.





Nie mogę obiecać Ci nieba, ale pokażę Ci magię wspólnego oglądania gwiazd, a następnie wyszukam najpiękniejszą z nich i nazwę ją Twoim imieniem.

Nie pozwól Księżniczko, by to było silniejsze od Ciebie



Każdy pocałunek jest jak obietnica...




jest dobrze jak jest, nie zmieniajmy tego, ale najgorsze co mogłabym w przyszłości od Ciebie usłyszeć, to to, że zależało Ci tak samo jak mnie




I zrobił mi największą krzywdę, obiecując, że nie odejdzie...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz