sobota, 14 grudnia 2013

''Miałaś nie płakać, miałaś być twarda
Co z Tobą jest
Miałaś nie tęsknić, miałaś już nie śnić
Zapomnieć mnie
Miałaś nie płakać, świat poukładać
Żeby miał sens
Łatwo mówi się - ja wiem''

Spójrz na nich oboje. Jakie to piękne, krzywdzi ją, ale chce ją też kochać.
A kiedy spojrzał na mnie - nie poczułam nic. Cholerna pustka wchłonęła wszystkie emocje.






A jej serce biło tak, jakby zaraz miało złamać żebro. To wszystko przez jego obecność.


Gdybym coś zmienić mógł między nami, to dziś bym wolał , żebyśmy się nigdy nie spotkali.


''Więc nie pisz i nie dzwoń. Już nie rośnie tętno. I wszystko mi jedno. Ty to, tylko przeszłość.''
''Gdybym wiedział, że ta miłość o mało mnie nie zabije, puściłbym Twą rękę i samemu szedł przez życie. Gdybym wiedział, że tak jak ja Ciebie mnie nie pokochasz, odwróciłbym wzrok i w porę bym się wycofał.''


''I wiedz, że to łamie mi serce, ale, kurwa nie chcę widzieć Ciebie więcej.''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz