sobota, 7 grudnia 2013

CZASAMI ZABIERAM RĘKĘ TYLKO PO TO ABYŚ JĄ ZNOWU ZŁAPAŁ.








Tak bardzo niefortunnie jest urodzić się człowiekiem, który zawsze kocha bardziej niż jest kochany.





Noce zostały stworzone po to, 
by mówić rzeczy,
których nie potrafisz powiedzieć następnego dnia. 


Są ludzie, którym pozwolimy wracać zawsze. Choćby nie wiadomo jak nas zawiedli, i jak bardzo pozwolili nam cierpieć. I mimo, że wywoływali najokropniejszy ból, gdy odchodzili - to wywołują najcudowniejszy uśmiech, gdy wracają.







Mogę dać Tobie wszystko, być Tobie tak bliskim. I chcę tylko Ciebie w zamian, bo Ty jesteś tym wszystkim. 




Sam nie wiem, kim jestem w twoich oczach. Może wcale mnie w nich nie ma i spokojnie śpisz po nocach.




4 komentarze:

  1. Ostatnie ♥
    Ciekawe czy widzie mnie?
    Czy w ogóle jego oczy widzą w moich jakiś sens...
    Mamy taką sama tematykę bloga :
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, na pewno ktoś odnajdzie sens swojego życia w twoich oczach <3 Trzeba byc pozytywnym ! ^^ Miłej niedzieli :D

      Usuń
  2. Ten cytat, ta myśl z powrotem osoby xyz. Mam taką osobę i choćby zrobiła nie wiadomo co, to zawsze jej powrót maluje uśmiech na mojej twarzy i chyba to jest chore trochę.
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy nadzieje, że Ci sie ułoży z Tą osobą. To nie jest chore, same tak mamy :) to jest wlasnie miłość ! :D Trzymaj sie cieplutko i miłego dnia ♥

      Usuń