poniedziałek, 23 grudnia 2013

Got out alive but with scars I can't forget

Wyszedłem z tego żywy, lecz z bliznami, o których nie mogę zapomnieć.


Tell me that you need me cause I love you so much




Tak wiele myśli, że nie mogę wydostać się z mojej głowy

Próbuję żyć bez ciebie, ale za każdym razem gdy to robię, czuję się

martwy
Wiem co jest dla mnie najlepsze
Ale zamiast tego chcę ciebie
Będę kontynuować marnowanie mojego czasu

''Tak wiele mam Ci dziś do powiedzenia Wiem, tamten czas minął bezpowrotnie Tak być musiało, Ty najlepiej sama wiesz Tamte dni to przeszłość, dziś to wszystko wraca..''

''Przez chwilę widzę twoje oczy jak gwiazdy I to przemija - jestem sam jak każdy.''




I jeśli dziś nie widzę Twojej twarzy Nic się nie zmieni, nikt nie może Cię zastąpić To staje się trudniejsze z każdym dniem
''Jak widać,nawet gdy po przejściach jest serce, musi mieć nadzieję, bo cuda mają miejsce.''


''Proszę Cię nie płacz, no przestań już szlochać to, że mnie nie ma, to nie znaczy że nie kocham to, że mnie nie ma nie znaczy, że zapomniałem o Tobie w głowie myśli ciągle mam takie same''

będę siedzieć i organizować zbieg okoliczności. tylko i wyłącznie po to, żebyś nachylił się nade mną i szepnął, że jestem tą na którą czekałeś.

Czuje, że z czasem staniesz się dla mnie kimś cholernie ważnym.
Jesteśmy inni, nikt nie pokochał nas do końca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz