środa, 25 grudnia 2013

"w tym jego piękno, że mimo wszystko
Potrafimy to poskładać tylko po to by być blisko"

''Nie wiem kim być kiedy jesteś obok

Przerażają mnie te słowa, gdy mówisz żebym był sobą''

''A kiedy wrócę, zanim poczujesz ulgę wielką

Najpierw rzucisz we mnie wszystkim co będzie pod ręką
I krzycząc na mnie spojrzysz mi w źrenice
I zobaczysz w nich szanse na lepsze życie''
A najgorzej jest kiedy tęsknisz, a nie możesz nic z tym zrobić







Teraz milczysz. Znów odezwiesz się, jak ułożę sobie życie.


''Tylko do siebie możesz mieć pretensje Twój wybór, twój ból, ponosisz konsekwencje''

''Pomóż, jeśli chcesz, bo lecę w dół 

I doceniam to, że ty wciąż jesteś tu. 

Pomóż mi odzyskać znowu grunt. ''
Nie tęsknisz tak do końca za Nim samym. Tęsknisz bardziej za tym jak było. 





wtulam się w inne ramiona i wmawiam sobie ze jest mi dobrze..

''Popatrz,jak szybko wszystko się zmienia coś jest a później tego nie ma''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz