czwartek, 19 grudnia 2013

 Tak bardzo chciałabym mieć Cię teraz obok, móc zanudzać swoimi opowieściami. Tak bardzo chciałabym, żebyś moje durne gadanie uciszył swoim namiętnym pocałunkiem, chciałabym też mieć pewność, że mogę na Tobie polegać, że mogę polegać na Nas. Chciałabym, żebyś trzymał mnie za rękę i mocno wtulał w swoje ramiona - i móc choć przez chwilę czuć, że jesteś tylko Mój i mieć choć przez chwile pewność, że będziesz już na zawsze. Nie trzeba mi wiele, trzeba mi tylko, a może i aż odrobinę nadziei, aby mieć świadomość, że mam o kogo i o co walczyć





zanim umrzesz upewnij się że żyłeś
 gdyby każdy kolec różę miał


-Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą..

 -Umierają ?

-Nie, zaczynają mieć nas w dupie.
 Zatrzymajmy się i zastanówmy, czy ta znajomość ma jakikolwiek sens? Pomyśl, przecież tak naprawdę to do niczego nie prowadzi. Te wszystkie kłótnie, łzy, krzyk i obietnice - one nigdy nie zostaną spełnione. Zabijamy się codziennie wierząc, że rzeczywistość nie jest taka okropna i w końcu będziemy razem, ale to tylko złudzenie, ponieważ dobrze wiemy jaka jest prawda i żadne uczucie, nawet najsilniejsze nie zwycięży tego. Musimy dać spokój, rozumiesz? Będzie bolało, ale damy radę, za jakiś czas nawet zapomnimy o tym że kiedykolwiek coś Nas łączyło..



 nie spieprz najlepszej rzeczy jaka cię kiedykolwiek spotkała, tylko dlatego, że nie jesteś do końca pewny.

 Chciałabym, żeby on kiedyś zdał sobie sprawę, że mógł mnie mieć a nie miał. Żeby żałował, że ja wyciągałam do niego rękę, a on jej nie dostrzegł. Chciałabym, żeby on kiedyś miał świadomość tego, że stracił coś bardzo cennego..

 straszna wydaje się być miłość dla tego, który nie kochał..


istnieć nie znaczy żyć

bo wiesz, myślałam, że MIŁOŚĆ to taki stan, który mimo wszystko podpowie Ci, że musisz dla tej drugiej osoby zrobić wszystko, choćbyś cierpiał na tym najbardziej na świecie, pozwolił jej odejść, a nie psychicznie latał za każdym jej cieniem i trzymał jak najdalej od szczęścia. ta Twoja pierdolona obsesja. / lastlove

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz