sobota, 23 lutego 2013

"Zostawił tą najważniejszą rzecz.
Wielką przyjaźń i miłość ponad śmierć.."
 
 
 
 
 
 


 Gdyby istniała kurwopedia, poświęcono by w niej osobny rozdział o Tobie.










Skarbie, może i jeszcze się nie znamy, ale ja już wiem jak będą miały na imię nasze dzieci. ;* 









Oczy przepełnione szczęściem,
chociaż czegoś im brakuje ,
brakuje im Ciebie.
Bądź zawsze obok, kiedy nie będę nic ogarniać, kiedy nie będę widzieć sensu by żyć. Usiądź przy mnie, wystarczy, że przytulisz, bo takie poczucie bezpieczeństwa przy Tobie wtedy ma większe znaczenie, niż słowa.

Jedyne czego tak naprawde potrzebujesz w życiu to osoba, która potrzebuje Cię w swoim.
 
Samotni wszędzie widzą zakochanych, lecz zakochani widzą tylko siebie.









 
dawno nie słyszałam słów, które zatrzymałyby bicie mojego serca, uniosły ciężar kącików ust i podniosły ku górze. dawno też nikt nie wzbudził we mnie odruchu kochania
 
 
Jesteśmy za młodzi na smutek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz