środa, 27 lutego 2013

cholernie żałuję tego , że Cię znam. tak bardzo chciałabym żebyś był mi obojętny. bym przechodziła obok Ciebie bez mrugnięcia okiem, nawet nie znając Twojego imienia. byś nie miał żadnego udziału w moim życiu.
 Wszyscy mężczyźni są tacy sami, mają tylko różne twarze,
żeby można było ich rozpoznać.
 Pragniesz widzieć go codziennie, ale gdy tylko go zobaczysz nie chcesz nawet spojrzeć w jego stronę


 Jeśli się kogoś kocha to się o Niego walczy a nie czeka z założonymi rękami czekając na cud


















 lubię gdy odwracasz się udając, że szukasz kogoś w tłumie, a patrzysz na mnie


Najgorsze uczucie? Gdy wiesz, że jemu nie zależy, a wciąż myślisz, że będziecie razem.


Przy pierwszym kieliszku opowiem Ci jakie ma oczy. Po drugim, będę wtajemniczać Cię w jego niesamowite cechy. Po trzecim, będę przez łzy opowiadała Ci jak bardzo mnie ranił. Po czwartym będę skakała wykrzykując jego imię. Po piątym wejdę na dach i zacznę krzyczeć, że go kocham. Po szóstym zadzwonię i opowiem mu, jak bardzo boli jego nieobecność i jak bardzo żałuję, że nie ma go przy mnie i nie widzi,jak po wypiciu siódmego i ósmego kieliszka staję na krawędzi dachu i daję krok do przodu.



 jakby chciał, to by się odezwał. proste? proste.

 Każdy tęskni za przeszłością. Może niekoniecznie za jakąś osobą, ale choćby za stanem w jakim się znajdowaliśmy. Bo dla nas- ludzi, przeszłość zawsze była lepsza od tego, co jest teraz.


Kocham Cię, ........ . Jestem tym, kim jestem, dzięki Tobie. Jesteś każdą myślą, każdą

nadzieją, każdym moim marzeniem, i nieważne, co przyniesie nam przyszłość: każdy wspólnie
spędzony dzień to najwspanialszy dzień mego życia. Zawsze będę należał wyłącznie do Ciebie.
A Ty, ukochana, zawsze będziesz należeć do mnie.♥


 I niby nie pisaliśmy o niczym ważnym, ale podnosił mi się poziom endorfin we krwi, kiedy widziałam jak świeci się okienko w telefonie, gdy przyszedł sms od Ciebie.

Zabawne jak szybko Ci, którzy byli tak blisko, stają się obcy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz