niedziela, 10 lutego 2013


 Miłość zapytała przyjaźń 'po co ty jesteś , skoro ja już istnieję ?' . Przyjaźń odpowiedziała 'po to, żeby zostawić uśmiech tam, gdzie ty zostawiłaś łzy'.

Miłość? - Nieważne czy poznaliście się w internecie czy na mieście. Kilometry - Nieważne czy jest ich 10 czy 600. Wiek - Nieważne czy dzieli was 6 lat czy 15. Uczucie - W miłości jest najważniejsze.

 I teraz Twoja cała miłość jest zmarnowana Wiec kim do cholery byłam ja? Ponieważ teraz spalam wszystkie mosty I na końcu Twoich wszystkich kłamstw  Kto będzie Cie kochał? Kto będzie walczył? Kto spadnie daleko w dal?





 Kochać to także umieć się rozstać. Umieć pozwolić komuś odejść, nawet jeśli darzy się go wielkim uczuciem. Miłość jest zaprzeczeniem egoizmu, zaborczości, jest skierowaniem się ku drugiej osobie, jest pragnieniem przede wszystkim jej szczęścia, czasem wbrew własnemu.

Na błędach uczymy się tylko wtedy, kiedy zaczynają boleć.
Wolałam kłamać, że jesteś mi obojętny. bo ludzie na których nam zależy, odchodzą najszybciej.



 Czasem mówimy, że brak nam słów, a tak naprawdę to po prostu chciałoby się kurwa esej napisać.


 Wiesz jak to jest, kiedy cały świat wali Ci się w ułamku sekundy? Po tej sekundzie potrzeba przedłużających się minut, godzin, lat, na poskładanie Go. A i tak nigdy już nie będzie tak perfekcyjny.

 wiesz kim jest przyjaciel ? kimś kto potrafi wytrzymać z Tobą 24 godziny, a mimo to jest mu mało. ktoś kto wie o Tobie wszystko, a mimo to siedzi obok i Cię kocha. ktoś, kto jak zobaczy Cię z płaczem pierwsze słowa jakie powie to: "którego mam zjechać ?" ktoś, kto o 3 rano odbierze telefon i będzie słuchać jak przeklinasz cały świat i Ci przytakiwać. to ktoś, dzięki komu się żyje.


Głupim nazywa się człowiek, który mając kochającą go osobę, odrzuca ją. Robi to dlatego, bo myśli, że potrzebna jest mu wolność, która z biegiem czasu okaże się jego największym wrogiem.


 Czego się boję? Boję się stracić ludzi, których kocham. Boję się, że kolejny raz mi się to przydarzy. Boję się samotności. Boję się kiedyś obudzić i zdać sobie sprawę z tego, że nikogo już przy mnie nie ma.



 i zrobię tak , że kiedyś przejdziesz obok mnie i pomyślisz sobie 'kurwa co ja straciłem'.




nie mogę zasnąć czekając na te głupie "dobranoc"


 Czasami trudno jest sobie uświadomić, jak bardzo w dupie   mają nas ludzie, na których tak cholernie nam zależy.





        Wszystko sprowadza się do ostatniej osoby, o której myślisz przed snem. Właśnie tam jest Twoje serce



Nie boisz się spróbować jeszcze raz - boisz się cierpieć z tego samego powodu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz