środa, 27 lutego 2013


Kobieta jest twoja , kiedy nie wstydzi się przy tobie rozebrać. Mężczyzna jest twój wtedy , gdy nie wstydzi się przy tobie płakać.
 
 Widzisz jej spojrzenie? Przesiąknięte jest smutkiem, tęsknotą, czymś, czego pragnie ponad wszystko, coś, czego nigdy nie będzie miała..
 
 
 
 
 
 
 
Nie dość, że oddałam mu kawałek serca, to oddałam go nie odwracalnie. Zatem go tracę. Tęskniłam? To za małe słowo by wyrazić jak cholernie źle się czułam.






Przestań dawać złudne nadzieje. Może wzbudzają we mnie szczęście na jakiś czas, ale później to boli. Milion razy mocniej niż powinno.

 
 
Nie masz wpływu na to , co czujesz , ale masz wpływ na to , co z tym zrobisz .









Bo ona ma sześć różnych uśmiechów: Pierwszy , gdy coś ją naprawdę rozśmieszy. Drugi , gdy śmieje się z grzeczności, trzeci gdy snuje plany. Czwarty, gdy śmieje się sama z siebie. Piąty, gdy czuje się niezręcznie i szósty, gdy Cię widzi !

To ja jestem tą, która zawsze ma dziwne skojarzenia. To ja jestem tą, która ludziom gra na nerwach i sprawia jej to przyjemność. Tak, to ja jestem tą, która niesamowicie przywiązuje się do ludzi.
Nie boje się nocą wracać sama. Gdyby coś się stało.. Chciałabym zobaczyć, ile dla kogo znaczę.
Czasem jeszcze przyłapuję sama siebie na tym, że myślę o Tobie.. Tak po prostu.
Pozwól mi o sobie zapomnieć na moment. Chcę zobaczyć jak żyłam, gdy nie było Ciebie.
Marzę o cofnięciu czasu. Chciałbym wrócić na pewne rozstaje dróg w swoim życiu, jeszcze raz przeczytać uważnie napisy na drogowskazach i pójść w innym kierunku.
 
 
 
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz