poniedziałek, 25 lutego 2013

Pierwsza Miłość nigdy nie ucieka z glowy…
Każdego porównywałam z Tobą…









'lubisz się ze mną droczyć, bo wtedy, ja udaję obrażoną, a to jest dla Ciebie jeden z najmniejszych powodów, że możesz mnie z zaskoczenia przytulić i powiedzieć 'no Słońce..'
A dziś jestem nieszczęśliwie zakochaną dziewczyną , która w każdej minucie myśli o tobie , która każdą ważną i nieistotną decyzję życiową podejmuje z uwzględnieniem Ciebie . Dziś już nie ma mnie , tej prawdziwej takiej zwykłej, normalnej . Dziś jestem ja - całkowicie uzależniona od ciebie . Dziś już nie pamiętam , jak to jest nie śnić , nie płakać , nie czekać , nie pamiętam , jak to jest bez Ciebie .
 
 
Czasem mam ochotę wejść do mojej głowy i powiedzieć: ''Co ty odpie*dalasz ?!''
 
Nie można spać, gdy człowiek pełen jest uczuć, których nie da się wypowiedzieć słowami.

To ból sprawia że dorastamy.

Nie psujmy tego co zbudowaliśmy, bo nic nie jest warte by to stracić.
Witam w świecie,gdzie uśmiech oznacza smutek, a promienie słońca nie wnoszą w moje życie nic.
Znowu za bardzo potrzebuje czegoś, czego potrzebować nie powinnam nigdy, nawet w małych ilościach.
  •  Bolesne jest tracić wiarę we wszystko, w co wkładało się największą nadzieję.
  •  
  • Nie ma na świecie takiego hajsu, żeby tak poprostu kupić czyjeś serce.
  •  
  • Pamiętam te noce, kiedy łzy zastępowały mi Ciebie.
  •  
  • “Największą motywacją do życia, jest świadomość, że gdzieś tam jest ktoś, kto widzi w Tobie więcej niż Ty sam w sobie widzisz.”
  •  
  • pomagam innym przezwyciężyć cierpienie, a sama tracę wewnętrzną nadzieję...
  •  
 
Uwierz, nigdy nie miałam tak wyjebane, i uwierz, że nigdy nie było mi z tym tak zajebiście dobrze.
 
 
- Mogłabyś mieć każdego.
- Chodzi o to, kogo się pragnie, a nie o to kogo można mieć..
 
 
 
Kiedyś opowiem Ci jak trudno było mi udawać, że nic do Ciebie nie czuję,
że te wszystkie miłe słowa i gesty świadczyły o ogromnym uczuciu, którym Cię darzyłam.
Im bardziej kogoś kochasz, tym większy zawód sprawia Ci na koniec.







Wystarczy chwila słabości by wszystko wróciło do uczucia i osoby, z którą byłeś.







Nie warto
starać się zatrzymywać przy sobie ludzi, przebaczając im każdy błąd, spędzać z nimi czas i każdego dnia obdarzać większym zaufaniem. Oni później i tak dokopią Ci tak mocno, że stracisz wiarę w innych..

 
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz