poniedziałek, 7 stycznia 2013


"Prosiaczek wspiął się na paluszkach i szepnął: -Puchatku ? -Tak Prosiaczku ? -Nic.. - rzekł Prosiaczek biorąc Puchatka za łapkę. -Chciałem upewnić się, że jesteś''
Gdy poszłam do sklepu, zobaczyłam mojego byłego. Stał przy dziale z alkocholem. Kiedyś nie znosiłam, jak pił. Nie śmiało przeszłam koło niego i zapytałam ' Co ty robisz, po co stoisz przy tym? ' Po tych słowach napłyneły mi łzy do oczu. Spojrzał mi w oczy i uchylił usta jakby chciał mi coś powiedzieć, ale ja mu nie dałam dojść do słowa. ' Przepraszam nie powinnam się odzywać! '. Szybko wybiegłam ze sklepu, on mnie złapał za rękę, ponownie spoglądając w oczy i powiedział 'Nie płacz już przeze mnie. Kocham Cię. ' Mocno mnie przytulił i pocałował. // Sisi


To że dziewczyna jest sama nie oznacza że nikt jej nie chce, tylko nie bierze pierwszego lepszego.  

If I can have you only in my dreams, I want sleep forever <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz