środa, 23 stycznia 2013





- Kubusiu...
- tak Prosiaczku ?
- Ja mam takie małe serduszko...
- Jesteś malutki, ale serduszko masz duże - powiedział Puchatek i przytulił Prosiaczka



- Ludzie zapomnieli o tej prawdzie […] Lecz tobie nie wolno zapomnieć. Stajesz się odpowiedzialny na zawsze za to, co oswoiłeś. Jesteś odpowiedzialny za twoją różę.
,,Mały Książę''

- ja chcialem tylko buzi...
- ale masz mnie całą :)
- cholerne promocje...
  Ku jednej twarzy pochyla się druga. Jedna ręka drugą odpycha. Jedne oczy zaciśnięte z płaczu, drugie w złości, na przeciwko siebie. On spogląda na jej zapłakaną buzię, ona próbuje być…
- To koniec! – niemal krzyczy, ona cicho łka, myśli biją się o racjonalne wytłumaczenie, którego nie ma.
- Nie opuszczaj mnie – szepcze, ale on jest już daleko.
 
Ktoś kiedyś powiedział, że jedna osoba nie może być dla mnie całym światem. A ja, ja obrałam własną filozofię.
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz