piątek, 31 stycznia 2014

To musi być coś więcej niż chemia, która napędza organizm,
mamy serca by kochać, uczucia by móc je ranić.

Choć nie znaliśmy się długo byłaś bliską mi osobą
Przez ten okres nie widziałem świata poza tobą
I dalej go nie widzę nie wiem jak sobie poradzę
Znasz ten ból kiedy uczucia biorą nad tobą władzę
Mogłaś być tą jedyną byłaś moim ideałem
A najgorsze w tym wszystkim jest to że jesteś nim dalej.






I never want to see you unhappy
I thought you'd want the same for me

Nigdy nie chciałam zobaczyć cię smutnego
Myślałam że chcesz dla mnie tego samego


Wszystko co kiedyś było ważne, dziś już nie ma znaczenia.




''Mieliśmy mnóstwo wspaniałych chwil. Ale pomimo tego, że strasznie za nim tęsknię, to bez niego czuję się wolna.''

Wszystko wydaje się być pozbawione sensu. Ale gdy jestem z tobą, jest inaczej. Nie wiem dlaczego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz