piątek, 31 stycznia 2014


Coś jeszcze się zdarzy między nami, bo na razie się za mało stało


 bo był bliski, naprawdę bliski.. te wspomnienia, bliskość.. to oddanie i bycie jak najdłużej z nim i sie żegnanie 30 min i rozmowy do 3 nad ranem i to wszystko co z nim związane.. to uczucie do takiego dupka...
wiesz. Są osoby o których się nie zapomina przez całe życie. I właśnie Ty taką osobą jesteś. Jestem pewna, że Cię nie zapomnę. Tego jak mnie zawsze rozbawiałeś, tego ja mnie raniłeś i tego jak później wszystko wracało do najlepszego porządku. i mimo tego, że to już koniec, to były najpiękniejsze chwile mojego życia. 
 I'm not strong enough to stay away.


And it's killing me when you're away.


I wanna leave and I wanna stay.

Lubił nie dawać znaku życia i zostawiać ją samą na długi czas, mając wyjebane na wszystko co z nią związane, później wracać i mówić puste przepraszam, upierając się przy KOCHAM, które działało na nią jak LEKARSTWO.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz