wtorek, 28 stycznia 2014

 I gdy patrzę na Twój uśmiech, ciężko mi wierzyć że to życie, a nie sen.





Ludzie bezczelni, o ciężkich charakterach najgłębiej zapadają nam w sercach. Szczególnie gdy mają brązowe oczy, zaczepne spojrzenie i powalający uśmiech.

 Mówić komuś dlaczego go kochamy, to tak jak próbować wytłumaczyć, jak smakuje zwykła woda.




Nie jest dobrze
Nie jest nawet źle
W ogóle nie jest

 "Najlepiej nie planuj nic. Nie przewiduj tysiąca możliwości opcji. Daruj sobie myślenie o tym, co będzie. Bo wiesz co? Od życia i tak dostaniesz akurat to, czego kompletnie się nie spodziewasz"




zrób makijaż, załóż szpilki, rozpuść włosy, ociekaj zajebistością i przejdź obok niego . niech skurwysyn poczuje co stracił!

 Chodź ze mną tam i zostaw codzienność, gdzie kończy się świat, zaczyna się wieczność.





-Ty się boisz zmian? - zapytałam.
-Tylko jednej.
-Jakiej?
-Boję się zostać bez ciebie-rzekł bardzo poważnie.
-Nigdzie sie nie wybieram-usmiechnęłam się i potargałam jego falowane włosy.
-Jesteś dla mnie bardzo ważna.


 STOP! Nie wiem gdzie zmierza ten świat. Ale chyba to już nie mój kierunek.





Czy kochałeś kiedyś kogoś tak bardzo, że ledwo mogłeś oddychać?


 nigdy nie wiadomo mówiąc o miłości, czy pierwsza jest ostatnią, czy ostatnia pierwszą.



Chciałabym się zakochać,znów czuć,że komuś na mnie zależy,bez względu na moje wady


pocałuj - tylko delikatnie.

dotknij - ale ukradkiem. 

obejmij - ale stanowczo. 

rozkochaj - tylko miłością

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz