niedziela, 12 stycznia 2014

Smakujesz tak cholernie wspaniale, że mam wrażenie, że stracę zmysły.

miłość to pożądanie żywiące się niespełnieniem.




Temu, kto Cię nie szuka, nie zależy na Tobie. 
Ten kto za Tobą nie tęskni, nie kocha Cię. 
Przeznaczenie decyduje o tym kto pojawia się w Twoim życiu, ale Ty decydujesz kto w nim zostaje. 
Prawda boli tylko raz. Kłamstwo za każdym razem, kiedy je wspominamy. 
Są trzy rzeczy które przemijają i nie wracają nigdy więcej:
słowa, czas i szanse. 
Dlatego też ceń tego kto Cię ceni i nie przywiązuj dużej wagi do tych, którzy traktują Cię tylko jako jedną z opcji.



Nie byłeś wart nawet mgnienia oka, a zabrałeś kilka miesięcy moich spojrzeń.

Nie chcę związku, chcę wpadać do niego raz na jakiś czas, posłuchać o prozaicznych, codziennych sprawach, pograć w gry wideo, nic nie mówić innym o tej pokręconej relacji, być wolną, ale jednak jego, on wolny, ale jednak wierny mi. A pewnego dnia po prostu nie wyjdę. Zatrzyma mnie pod kołdrą, za rękę, nadgarstek czy co tam, i prześpimy jeszcze trochę, szkołę, pracę, ważne spotkania, innych ludzi. Obudzimy się inni, uświadomieni, że z tego może wyjść coś dobrego. Zjemy śniadanie. Zawiążę mu krawat i zapnę marynarkę.



Tańczyłem z paroma dziewczynami przypadkowymi, a potem z Tobą, i przypadkowość skończyła się, bo przecież my byliśmy tamtej nocy umówieni od lat.

jeśli coś było na tyle ważne, że nie możesz o tym zapomnieć wiedz, że musi do ciebie wrócić. może w innej osobie, innym miejscu, czasie, ale wróci.

Wracam, bo zapomniałam zabrać ze sobą dotyku Twoich dłoni


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz