czwartek, 2 stycznia 2014



Nie martw się, już niedługo wrócę, żebyś za bardzo się nie stęskniła. Zaopiekuj się moim sercem - Zostawiłem je przy Tobie.

 Proszę, nie pytaj jak bolała Twoja nieobecność. Nie zmuszaj mnie do przywoływania wspomnień bólu, który był jak kat i każdego wieczoru pustoszył moją duszę, rozdzierając ją na strzępy. Który deptał po płucach i przygniatał swoim ciężarem, nie pozwalając mi na oddech. Ból, który zabijał mnie swoją toksycznością. Spójrz, po policzkach płyną mi łzy na samo wspomnienie tamtych dni. Dni, podczas których upadałam na kolana przed Bogiem, prosząc by mi Cię zwrócił. Jednak zawsze tylko, głuche modlitwy odbijały się cichym echem od pustych ścian mojego serca. Serca, którego pod żebrami do dziś pozostała mi tylko jedna połowa..


 Wspomnienia uświadamiają mi jak bardzo spieprzyłam rzeczywistość.





Nocą słyszę myśli, tak starannie tłumione za dnia.




Znowu staniesz przede mną, zawsze robisz mi to we śnie




Wiem to, i proszę Boga, nigdy więcej, niech nie pozwoli na to, by ktoś trafił w moje serce



 Od jutra będę smutna, 
Od jutra, nie od dziś. 
I każdego dnia, choćby nie wiem jak był smutny... 
Powiem: 
Od jutra będę smutna, 
Nie od dziś...






faceci nie przyznają się tak łatwo, że kochają, nie chcą być słabi, a miłość to słabość.


Love is like war;
Easy to start, hard to end.




 Gdy walczysz o miłość ani przez chwilę nie możesz mieć wątpliwości.




Na początku był ból. Ogromny, niewyobrażalny ból. Łzy, popękane serce i mnóstwo smutnych piosenek, królujących na mojej liście najczęściej odtwarzanych. Potem ogromna nadzieja, że wszystko będzie dobrze, już się tak pięknie układało. Później złość. Złość na niego, na to jak się zachował i że wszystko zniszczył. Odizolowanie się od świata i wymazywanie z pamięci wszystkiego co dotyczyło i przypominało jego. Wmówienie sobie, że jednak już nie zależy i bajera tak na poważnie z innym. Teraz? Akceptacja. Bo kurwa nadal jest ważny. I tylko walczę ze wspomnieniami, których jest za dużo, ciągle za dużo.




 Tomorrow, is the first blank page of a 365 page book. Write a good one.'






Usiadła i zapłakała, lecz nie nad swoim losem lecz jego, nie znała bowiem wcześniej człowieka bez duszy.




Dzięki Tobie uwierzyłam . że Księżniczką można być na prawdę . że prawdziwy Książę z bajki istnieje . że miłość może być prawdziwa . że szczęście to nie fikcja . że nawet ja mogę patrzeć z Tobą w gwiazdy z rozmarzaniem . uwierzyłam że jestem coś warta . że moje marzenia dla kogoś coś znaczą . że miłość na prawdę istnieje . dzięki Tobie odnalazłam się na nowo . dzięki Tobie mój świat stał się prawdziwym niebem . jesteś moim tlenem, jesteś wszystkim ! ♥.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz