niedziela, 3 marca 2013


Tak to już jest, gdy na kimś ci zależy. Zaangażujesz się, zakochasz, przeżyjesz najwspanialsze dni w swoim życiu a później zostaniesz sama. Bez żadnego konkretnego wyjaśnienia.




` i chcę doczekać dnia , gdy moja córka siądzie cała zapłakana i zapyta mnie : mamo , też ktoś ci kiedyś złamał serce ? i ja wtedy z uśmiechem , opowiem o tobie , a ona się rozchmurzy i powie : to u mnie nie jest aż tak źle .. .
ciekawa jestem co mówisz, gdy ktoś pyta o mnie ..


To właśnie kłótnie sprawiają, że uświadamiamy sobie jak bardzo ta druga osoba jest dla nas ważna.

 Zaczyna robić się niebezpiecznie, gdy coraz częściej jego imię pojawia się w mojej głowie przed zaśnięciem.







 Niby mi nie zależy, ale gdy widzę spadającą gwiazdę, czy też zdmuchuje świeczki z urodzinowego tortu to proszę o Ciebie.
 I chociaż od tak dawna już do mnie nie piszesz, na dźwięk każdej nowej wiadomości zamykam oczy i myślę sobie, 'a może tym razem to Ty' ..


 - kochasz Go ? - nie , spierdoliłam sobie psychikę dla zabawy ..
 Niby mi nie zależy, ale gdy widzę spadającą gwiazdę, czy też zdmuchuje świeczki z urodzinowego tortu to proszę o Ciebie.


 Powiedział że jej nie kocha. A ona odrzuciła kosmyk włosów z twarzy i odeszła z godnością. Dopiero za rogiem ulicy zaczęła płakać.
Największy błąd jaki można popełnić, to pozwolić niektórym ludziom zostać w naszym życiu o wiele dłużej niż na to zasługują.




 a kiedy za mną zatęsknisz, pamiętaj, że pozwoliłeś mi odejść

ale przyznaj, Jego oczy będziesz pamiętać do końca...

 nigdy nie przestajemy chcieć, czego chcemy, i nieważne, czy to jest dobre dla nas, czy nie.

Im dłużej o coś walczysz, tym cenniejsze jest to dla Ciebie.



 Czasem mi Ciebie brak, choć nawet nie jesteś mój.






Chcesz odpuścić, ale jednak coś Ci nie pozwala


po prostu jest mi przykro, że to wszystko co kiedyś było ważne, dziś już nie ma znaczenia.

 kiedy nadchodzi wieczór, wszystko czuję tysiąc razy mocniej.

najgorzej jest wieczorami, gdy siadasz na łóżku i czujesz, że tak na serio nie masz nic.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz