piątek, 1 marca 2013


- 11:11 ♥
- No i co ?
- Myślisz o mnie. ♥
- Ja do tego nie potrzebuje godziny, myślę o tobie nawet o 11:27.








Poniedziałek bez ciebie. Wtorek bez ciebie. Środa bez ciebie. Czwartek bez ciebie. Piatek bez ciebie. Sobota bez ciebie. Niedziela bez ciebie. Dobrze, że tydzien ma tylko 7 dni.

bo gdy do ludzia tuli się ludź, to ludź do ludzia musi coś czuć ♥



Patrzyła w lustro i z każdą myślą jej oczy coraz bardziej zalewały się łzami. //Rose

Chwila, gdy zaglądasz mi głęboko w oczy, a ja zamykam swoje, byś przypadkiem nie zobaczył w nich, jak bardzo Cię kocham. Bo po co, skoro to i tak nic nie zmieni?

I znów poczułam wiosnę. Ten zapach miłości, wolności sprawia, że znowu chcę zacząć wszystko od nowa. Powoli, kawałek po kawałku składać życie. Jeszcze raz. Jak ostatniej wiosny.
 
To chore uczucie, gdy śmiejąc się ze znajomymi czujesz podchodzący do gardła płacz. Śmiejesz się, bo oni się śmieją, ale gdyby tylko nie patrzyli łzy polałyby się strumieniami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz