piątek, 7 lutego 2014

''Szczęście ma twoje oczy, pragnę w nie patrzeć."




Początki są zawsze trudne, więc czemu zawsze płaczemy na końcu? 

Od dzisiaj jestem wolna. Od dzisiaj już Cię nie kocham. Tylko muszę to jeszcze zapamiętać.




Wiesz co jest gorsze od płakania w poduszkę? Pustka.





"Napisałbym do Ciebie, ale jakoś brakuje słów. Zadzwoniłbym do Ciebie ale wiem, że tego nie chcesz, wybełkotał, że Cię kocham, tu jest źle i serio tęsknie.."

po raz kolejny przyłapałam się na przegryzaniu warg z tęsknoty. /infiniity

"miłość przekracza wszystkie progi mojej dojrzałości,
serce w najwyższym stanie gotowości, 
przyspiesza swój rytm,
po to by walczyć przed utratą jej bliskości"
"Ja? Ja tylko tęsknie nocami
Ty? Wolałaś mnie w tych chwilach zostawić"

"To się nazywa Kochać? Bez znaczenia na resztę
Sorry, ale nie chcę więcej, nie chce więcej cierpieć
Ja to pieprzę, spójrz w kalendarz, przypomnij sobie
Zakreślanie dni, kiedy byłem przy Tobie"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz