czwartek, 27 lutego 2014


Potem pocałował mnie i szepnął: ''Cały czas pamiętałem Twój zapach''.

''Masz coś w sobie co nie pozwala mi Cie skreślić, chodź dziś myślę o Tobie tylko w czasie przeszłym.''




"Noc i dzień, zlewa się w jedną całość kiedy nie ma Ciebie. Tonę znów, milion słów, dotyk twój i niczego już nie jestem pewien"


przychodzi taki moment że zaczynasz potrzebować mężczyzny, nie chłopca.

Powiedziałam sobie, że nie będę za Tobą tęsknić, ale wciąż pamiętam, co czułam będąc przy Tobie.

Chcę mieć coś swojego. Coś co będę kochać. Bo ja tak naprawdę najbardziej w życiu chcę kogoś kochać.


 czasem jest tak, że spotykasz się z kimś codziennie i dopiero po jakimś czasie uświadamiasz sobie, że ta osoba jest wyjątkowa.
Człowiek szuka miłości, bo w głębi serca wie, że tylko miłość może uczynić go szczęśliwym.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz