wtorek, 9 grudnia 2014

"Tęsknię za wspólnymi śniadaniami, kiedy mogłem przypalić coś na patelni, a Ty, zamiast krzyczeć, całowałaś mnie po szyi."

Przepraszam dawną miłość, że nową uważam za pierwszą. /Wisława Szymborska
"Cause all of me
Loves all of you"


"How many times do I have to tell you

Even when you’re crying you’re beautiful too"

 "Jeśli ona jest niesamowita, nie będzie łatwa. Jeśli jest łatwa, nie będzie niesamowita. Jeżeli jest warta Twoich wysiłków, nie poddasz się. Jeśli się poddasz, wtedy jest jasne, że to Ty nie jesteś jej wart."



"Ramiona, którymi mnie obejmujesz są ciepłe jak ogień,
Ale kiedy otwieram oczy,
Ciebie już nie ma."

"A kiedy śnię o jutrze
Mam cię w mojej głowie
Jestem beznadziejnie stracony
Po prostu chcę cię w moim życiu"

Nikt nie kazał wierzyć spojrzeniom wymienionym niechcący 

"Kłamałem, mówiąc, że nie będę płakał po jej stracie. 
Płakałem, mówiąc, że nie będę więcej kłamał..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz