sobota, 27 grudnia 2014

"Nawet jeśli zepsuję wszystko inne jak zwykle,
to jak tylko przyjdziesz, ten cały ból zniknie
i w tym labiryncie znajdę nitkę i pójdę
wzdłuż niej, by ujrzeć światło i Twój uśmiech."


"Tyle pytań chcę Ci zadać, które mi w głowie siedzą...
Ale zbyt boję się, że zadasz mi ból odpowiedzią..."

"Powinnaś zrozumieć ,że przyjaźniąc się z facetem , możesz pomylić to z zakochaniem. To dlatego czujesz się zagubiona."

"Tęsknie za nim, zależy mi na jego przyjaźni i wolałabym, żebyśmy nigdy ze sobą nie chodzili. Tak było by prościej. Ale nie potrafię o tym zapomnieć, a kiedy jestem z nim sama, wszystko zaczyna mi się mieszać."
Dodaj napis
"Jak tu żyć? Kiedy iść nie mamy już dokąd i po co,
O czym śnić? Kiedy najgorsze koszmary przychodzą nocą"
"Don’t let me down
Don’t say it’s over
'Cause that would send me under"
"I czuje jak oddajesz pocałunek, bije serce,
chwytasz moją rękę, znowu noc i jest tak pięknie"
"Pamiętam Twoje szepty, dziś nie ma ich i nie ma Ciebie,
A ja siedzę tutaj sam, i sam już kurwa nie wiem..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz