czwartek, 4 grudnia 2014

 Dzisiejsze pokolenie ma mocne głowy i zimne serca.





Dopiero próbując wejść w relację z kimś nowym zauważamy jak nam inni nasyfili w głowach.




Pamiętaj, że każdy napotkany człowiek czegoś się boi, coś kocha i coś stracił

 Chciałbym spędzić z nią resztę życia, nawet jeśli miałbym żyć jeszcze tylko kwadrans.



Nigdy nie przyszło mi do głowy, że nieobecność może zajmować tyle miejsca, znacznie więcej niż obecność


 A teraz zgasimy światło i do rana nie będziemy mieć żadnych zmartwień, a rano, jeżeli nam się zechce, postaramy się o nowe.


I'm still missing you.




 "Znajdź mnie szybko. Zanim znajdzie mnie kto inny."




Nie mogę się teraz z Tobą zobaczyć,
Bo moje serce tego nie zniesie.

 Nie boję się. Nie wolno się bać. I ja nie mogę się bać. To tak, jakby człowiek chciał przeżyć za wiele od razu. Przed nami jest tysiąc rodzajów życia, ale przeżyjemy tylko jedno.



I'm just a player in your game.




Ale skarbie, wszystkiemu winna jest miłość.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz