niedziela, 11 maja 2014

'Przeklinam się i kocham cię,
z miłości leczy... tylko śmierć'



Miałam sen. Ten sen, który nie pozwala iść do przodu, który blokuję Ci oddech, a po przebudzeniu zastanawiasz się czy to nadal ma jakieś znaczenie czy po prostu teraźniejszość sprawdza Twoje uczucia do przeszłości./esperer


“ Lubię samotność kontrolowaną. Lubię włóczyć się po mieście. Nie boję się, że przyjdę do pustego mieszkania i sam położę się do łóżka. Boję się, że nie będę miał za kim tęsknić, kogo kochać. Potrzebuję ciepła i bliskości. ”



'A co jeśli to wszystko jest w jednym pocałunku?'


'Torn apart at the seams and my dreams turn to tears'


Is­tnieje jed­nak tyl­ko jed­na rzecz, która jest mi niezbędna. Bądź blis­ko - nieważne z kim w ser­cu. Bądź, żyj be­ze mnie, po­za mną - i tyl­ko cza­sami spójrz na mnie tak, jak gdy­by Two­je oczy chciały mnie wpuścić do środ­ka...
Two­je oczy wciąż is­tnieją. Nie wiem, czy prze­pełnione są ja­kim­kolwiek wycze­kiwa­niem, i jakąkol­wiek nadzieją, ale często upar­cie poszu­kują wśród wszys­tkich in­nych właśnie moich, jak­by z nadzieją, że i one gdzieś są. Nie wiem, czy kiedy­kol­wiek od­kryję tajemnicę naszych spoj­rzeń. Ale to nieis­totne. Bo naj­ważniej­sze jest to, że nic, co piękne, w tych oczach się nie zmieniło. I pew­nie nie zmieni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz