niedziela, 4 maja 2014

"Dla mnie też niezbyt łaskawy był dzień.
Dla mnie też za długa zima i zła.
Dla mnie też, ale przyznaj, że w sumie się żyje cudnie.
I przestań wyć! Przestań wyć! Przestań płakać!"


"Pójdziemy ze sobą powoli obok 
Do końca wszystkiego żeby zacząć na nowo 

Bez słowa i snu w zachwycie nocą a bliskość rozproszy nasz strach przed ciemnością"


"I czując cię obok opowiem o wszystkim jak często się boję i czuję się nikim" 

“Zaczęłam idealizować. A to jest bardzo niebezpieczne. Nie dostrzegasz wielu dobrych rzeczy, które cię spotykają, tylko tęsknisz za jakimś wyobrażeniem. I żyjesz oczekiwaniami.”


“ ...usta powstrzymywały tysiące słów, które chciały się z nich wydostać. ”




“Zrozumiałem, że choćby nie wiem jak się kogoś kochało, długo niewidziana twarz w końcu zaciera się w pamięci.”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz