środa, 30 kwietnia 2014


"Przestał bawić się szklanką i popatrzył mi w oczy. - Nie łudze się. Wiem, że mnie nie kochasz. Jego słowa sprawiły, że poczułam się jeszcze bardziej zagubiona. - Ale będę o to walczył. W życiu bowiem istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca. Nie wiedziałam, co powiedzieć. - A ty jesteś tego warta - zakończył."
"Pragnę usnąć wtulona w Ciebie. Obudzić się kiedyś słysząc z Twych ust moje imię. Czuć, że jestem Ci potrzebna, wiedzieć, że jedyna. Chcę się z Tobą drażnić, pokłócić... Tylko po to, by później się czule pogodzić... I tęsknić wiedząc, że i Ty tęsknisz..."


"Można milczeć i milczeniem kogoś ranić."



"Twarze z przeszłości spacerują po mej głowie, twarze o których nie chcę i nie umiem zapomnieć"
"Ona ma siłę. Nie wiesz jak wielką."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz