sobota, 5 kwietnia 2014


"Gdy Ciebie zabraknie.."

"Już nigdy nie powiesz mi 
Jak bardzo kochałeś mnie


Kochałeś mnie.."



"Znów mi się śnisz"


Bez strachu,
bez bólu,
bez uśmiechu,
bez miłości...

bez sensu...

 Nig­dy, prze­nig­dy, nie przep­raszaj za to, co czu­jesz. To jak­by po­wie­dzieć 'przep­raszam' za by­cie sobą 





"W nicości morza trwam. Wzruszenia ciągły brak."

"Po­zos­tają tyl­ko niedo­bit­ki włas­nych marzeń,
ska­zani na życie,
ska­zani za wyobraźnię."

"Każdej nocy tonę. Każdego poranka budzę się walcząc o oddech."

Cza­sem tak wiele byś chciała po­wie­dzieć, jed­nak słowa uwięzną Ci w gar­dle... Tak wiele cza­sem byś chciała zro­bić, jed­nak stoisz w miej­scu z za­ciśnięty­mi pięściami pat­rzysz jak Two­je marze­nia upa­dają... Mając miłość na wy­ciągnięcie ręki, nie wy­ciągasz jej... Czu­jesz się wewnętrznie pus­ta, ni­komu nie pot­rzeb­na, nie możesz pat­rzeć na swo­je od­bi­cie w lus­trze bo przy­pomi­na Ci one co stra­ciłaś z włas­nej głupo­ty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz