poniedziałek, 28 października 2013

 Spójrz na siebie w lustrze. Kogo widzisz? Czy to osoba, którą chcesz być? Czy może to ktoś inny, kim miałeś być? Osoba, którą powinieneś być, ale nie udało się. Ktoś mówi ci, że nie możesz, albo nie zrobisz tego? Bo możesz. Uwierz, że miłość tam jest. Uwierz, że marzenia spełniają się każdego dnia. Bo tak jest. Czasami szczęście nie pochodzi od pieniędzy, sławy czy władzy. Czasami szczęście pochodzi od dobrych przyjaciół i rodziny. I z cichej szlachetności wiedzenia dobrego życia. Uwierz, że marzenia spełniają się każdego dnia. Bo tak jest. Więc spójrz w lustro i przypomnij sobie, aby być szczęśliwym, bo zasługujesz na to. Uwierz w to. I uwierz, że marzenia, spełniają się każdego dnia. Bo tak jest.

Zostało powiedziane, że najsmutniejszą rzeczą, z jaką człowiek musi stanąć twarzą w twarz to to, co mogło być. Ale co z tymi, którzy stanęli twarzą w twarz z tym co było? Albo z tym, czego już nie będzie? Albo z tym, czego już nie ma? Wybranie właściwej drogi nigdy nie jest łatwe. To decyzja, którą podejmujemy słuchając jedynie serca. Ale czasami droga zaprowadza nas do czegoś lepszego. Czasami walczymy z żalem i wyrzutami|związanych z naszymi błędami, naszą złośliwością i naszą zazdrością i wstydem za to, że nie jesteśmy tymi ludźmi, którymi mieliśmy być. I wtedy znajdujemy drogę do czegoś lepszego... albo coś lepszego znajduje nas.


Większość ludzi jest silniejsza, niż sami sądzą. Tylko czasami zapominają o wierze.


Mam już dosyć budzenia się za wcześnie i zasypiania za późno. 
Długich przepłakanych nocy i ciagłych wspomnień o Tobie.


    W tym roku udało mi się zdobyć wszystko, czego chciałam, i wszystko, o czym marzyłam… Ale gdzieś po drodze straciłam nawet więcej. 



    Jest we mnie teraz coś, co w każdej chwili może wybuchnąć łzami.


    Bo czasami musisz stać się kimś innym. Musisz jednak pamiętać, kim byłeś. Kim chciałeś być. Kim jesteś.



      Jestem zmęczona czuciem się źle! Wolałabym nie czuć nic. To jest lepsze. Jest prostsze.


      ‚winien jestem Ci wszystko, bo Cię kocham’.



      We have no use for the truth and now’s the time for us to lose


      Z każdym uderzeniem serca pragniesz go coraz bardziej.
       Dobre dziewczynki piszą pamiętniki. Złe dziewczynki nigdy nie mają czasu. Ja... Ja po prostu chcę mieć życie, które będę pamiętać. Nawet jeśli nie zapiszę tego w żadnym pamiętniku.




      I jest taka noc podczas której zbiera się na płacz,
       a do domu wraca się okrężną drogą.

      Miłość znaczy, że nigdy nie musisz mówić „przepraszam”.

       Dziwne uczucie, nie mieć kogoś, a bać się go stracic...


      Gdybym była słabsza, już by mnie pewnie nie było.


      Właściwie myślę, że bardziej za nim tęsknię niż go kochałam.

      Twoje zdrowie, mała.

      Nie przyznam się, że tęskniłam. Sam zobaczysz podpuchnięte oczy, obgryzione paznokcie, spierzchnięte wargi.


      A najgorsze jest to, że dalej Cię kocham...

      Brak komentarzy:

      Prześlij komentarz