sobota, 26 października 2013

"Nie wiem czy wiesz, każdy czasem płacze. Oddałbym wszystko by było inaczej."

Łza w oku, tylko ja i pusty pokój.

Dziś przytulę Cię tylko po to, by zaraz odejść.

Otwieram oczy, 
chociaż sam nie wiem po co 
dzień bez Ciebie jak bez światła zlewa mi się z nocą







A miłość? Jeszcze jeden nałóg młodości, ryzykowne gry, oszałamiające stany nieważkości.


I już się modlę do spadających gwiazd bo mi brakuje ciepła Twych rozchylonych warg.






nie wiem jak Tobie ale mi dużo nie trzeba, bo mam coś czego kupić się nie da




chodź powiedz co myślisz, bardzo jestem ciekaw, dziś na siebie nie patrzymy jak człowiek na człowieka

jak nie poznasz mocnego bólu, każdy będzie mocny







Chce poruszyć cie, chce ciebie dotknąć, pocałować, chce cie mieć na zawsze, chce się tobą opiekować, chce byś wciąż na mnie polegał, chce być twoim przyjacielem, chce byś kochał mnie do końca czy wymagam za wiele?

Chciałem pozbyć się tych wspomnień i zacząć życie od nowa, ale one są jak nałóg bo wracają tak bez słowa.



Są ludzie którzy nie zawsze są blisko, ale zawsze są bliscy naszemu sercu.









nie zapomnij o mnie, bo mam tylko Ciebie.

słowa nie oddają tego, ile waży strata.

Może mam własny świat, w którym panuje chaos

i kilka wad, przez które coś się zjebało



Mogę dać Tobie wszystko i być Tobie tak bliskim i chcę tylko Ciebie w zamian, bo to Ty jesteś tym wszystkim. 




Przeznaczenie jest ogniwem a serce nie sługa. Czasami dwie różne połowy pasują jak ulał. 



Ona nigdy nie słyszała krzyku Jego serca a On z każdym spotkaniem coraz bardziej cierpiał..








za nic w świecie nie oddawaj osoby, na widok której szybciej bije serce.








Puste noce, gdy kładziesz się w ciszy i przez długi czas nie zamykasz oczu.


Nigdy tak bardzo nie byłem pewna swoich uczuć, jak wtedy gdy Cie straciłam.


Zawsze było coś nie tak, jakoś dziwnie czegoś brak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz