środa, 14 sierpnia 2013

Wzbudzić nadzieje, a potem z tego kpić
Tak się nie robi jak z ludźmi chce się żyć, elo. !



Jestem zazdrosna o każdą dziewczynę, którą kiedykolwiek przytuliłeś, bo przez jeden moment miała w ramionach cały mój świat.




i tylko dzięki tobie mam siłę się budzić, zasypiać uśmiechać, oddychać, cieszyć. i tylko dzięki tobie mam siłę by żyć, uwierzysz?




Bo w Twych ramionach czuje się najbezpieczniej , jakbym wygrała w życiu całe szczęście. Kiedy patrzysz tak, mój niewielki strach nagle pęka w szwach. Znika cały świat ! Obejmujesz mnie, uzależniam się, tracę zmysły wiesz ?




czasem człowiek zmienia zdanie, a czasem zdanie zmienia człowieka.








nigdy nie zapominaj tego, co mówią Ci po pijaku, bo słowa pijanych to myśli trzeźwych.





‎''Dziwnie tak, kiedy na nikim Ci nie zależy. Nie czekasz na żadną wiadomość. Nie myślisz o nikim przed snem. Nie czujesz strachu, że ktoś zniknie. Dziwnie. Bezpiecznie. Pusto.''



Naj­gorzej jest jeśli po­mimo wielu przy­jaciół na­dal czu­jesz, że jes­teś sama.







Są ludzie, z którymi od pierwszej chwili znajdujesz wspólny język. A potem bez względu na upływ czasu, dzielące was kilometry albo dni milczenia wystarczy, jedno spojrzenie i znów rozumiecie się bez słów.


w tak nieodpowiednich momentach uświadamiasz sobie, że znaczy dla Ciebie więcej, niż myślałaś..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz