wtorek, 9 lipca 2013

''Jest tak samo, może tylko trochę smutno i nie mówisz dobranoc i nie mogę przez to usnąć.''

''czas już brać życie pełną garścią, trzeba żyć i łapać chwilę, nawet ostatnią!''
''Mijam Ludzi, na ich twarzach tylko smutek, i nie chce być jednym z tych, co prócz wódki mają już wszystko w dupie.''
''Wiele w życiu widziałem i doszedłem do wniosku, że my wkładamy zbyt dużo serca w zabawę nazywaną miłością.''
mów mi już zawsze, że mnie kochasz i kochaj mnie już zawsze tak jak mówisz.








''Jak szaleni tańczymy oboje, i nie mogę złapać tchu ,i łapię paranoję, i unoszę się nad tłum co staje na dole, i znowu chyba gdzieś łączą się nasze dłonie.''


" Każda droga w pewnym miejscu się rozwidla. Wybieramy różne drogi myśląc, że kiedyś się spotkamy. Widzisz jak ktoś coraz bardziej się oddala... To nic, jesteśmy dla siebie stworzeni, w końcu się spotkamy." / Trzy metry nad niebem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz