poniedziałek, 29 lipca 2013





And I know it's never been the way that I described - I wiem, że nigdy nie będzie tak jak to opisywałam




A thousand lies have made me colder - Tysiące kłamstw uczyniło mnie oziębłym
I'm here without you baby

But you're still on my lonely mind 
I think about you baby
And I dream about you all the time
I'm here without you baby 
But you're still with me in my dreams
And tonight it's only you and me
-
Jestem tutaj bez ciebie, kochanie
Lecz wciąż tkwisz w moim samotnym umyśle
I myślę o tobie, kochanie
I śnię o tobie przez cały czas
Jestem tu bez ciebie kochanie
Lecz wciąż jesteś ze mną w moich snach
A dziś wieczorem jesteśmy tylko ty i ja



This can't be happening...
To nie może dziać się naprawdę...







Of all the things I regret the most I do…

Wish I’d spent more time with you


Your time is running out

You’re never gonna get it back
Make the most of every moment
Stop saving the best for last
-
Twój czas ucieka
Nigdy nie dostaniesz go z powrotem
Wykorzystaj każdą chwilę
Nie zostawiaj najlepszego na koniec






This was my worst love-
To była moja najgorsza miłość




I've heard this life is overrated - Słyszałam, że życie jest przereklamowane



Kto powiedział, że noc jest od spania? Nie, nie, noc jest właśnie od niszczenia sobie zycia. Od analiz tego, co było już i tak zanalizowane milion razy. Od wymyślania dialogów, na które i tak nigdy się nie odważymy. Noc jest od tworzenia wielkich planów, których i tak nie będziemy pamiętać rano. Noc jest od bólu głowy do mdłości, od wyśnionych miłości..





Will I be ashamed of crying?
-
Czy znowu będę się wstydzić płaczu? 




My best defense, running from you - Moja najlepsza obrona , ucieczka od Ciebie




I come to you in pieces

So you can make me whole - Przybywam do Ciebie w kawałkach, więc możesz znów odbudować mnie jako całość



Today I’m gonna try a little harder

Gonna make every minute last longer
Gonna learn to forgive and forget
-
Dzisiaj mam zamiar postarać się trochę bardziej
Sprawić by każda minuta trwała dłużej
Nauczyć się wybaczać i zapominać




I've lost so much along the way - Po drodze straciłam tak wiele...






Nie ma miejsca na fochy, jest miejsce na miłość






I'll be the first to say 
That now I'm okay
-
Będę pierwszą, który powie, 
że teraz już czuję się dobrze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz