piątek, 28 czerwca 2013

''To było wtedy kiedy zdałam sobie sprawę
Że ta wieczność jest w Twoich oczach''





 ''Uśmiech na Twojej twarzy
mówi, że mnie potrzebujesz.
Jest prawda w Twoich oczach
która mówi, że mnie nigdy nie opuścisz.
Dotyk Twojej dłoni daje pewność,
że złapiesz mnie zawsze gdy będę upadać.''


''Nie ważne jak bardzo się staram
Nie mogę się wydostać z tych myśli w środku''


 Nie ocze­kuje wiele, ja chcę tyl­ko przy­pad­ko­wo wpaść na Ciebie na pus­tej uli­cy... sam na sam.
- O czym marzysz? - O pocałunku w strugach deszczu. - A ty? O czym marzysz? - Żeby zaczęło lać. ♥

Czas jest bezlitosny i to on zatrzyma serce.
Zgarnie cię nieznany ból, obezwładni ręce.
Zanim to się stanie jeszcze wiele ciężkich chwil.
Uwierz mi, co Cię nie zabije doda sił! 

 
Śniadania nie jem, bo myślę o Tobie.
Obiadu nie jem, bo myślę Tobie,
a w nocy nie śpię, bo chce mi się jeść!

Jesteś spadającą gwiazdą którą widzę,
wizją ekstazy.
...jak diamenty na niebie. 





 
 Boję się zbliżenia, a nienawidzę być sama.
Tęsknie za tym stanem, gdy nie czułam nic.
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz