sobota, 27 kwietnia 2013

 Nie walczę z łzami, ponieważ wydają się być dobre

       

     


        I mimo to, że straciłam swoją drogę
                Wszystkie ścieżki prowadzą wprost do ciebie 

Nienawidzę wszystkiego, co Ciebie dotyczy
więc dlaczego Cię kocham?



 


To był po prostu inny dzień
Kiedy wszystko to wydawało się takie realne
Jakby nic nie mogło pójść źle
Było jak nigdy nie zakończony sen




Nie mogę kupić Twojej miłości, nawet nie chcę próbować.
Czasem prawda nie sprawia Ci radości, lecz nie zamierzam kłamać.
Ale nigdy nie kwestionuj tego, czy moje serce bije tylko dla ciebie, ono bije tylko dla Ciebie.






jak można w ciemności czuć się tak źle?



Tej nocy odejdziemy stąd
Nie ma potrzeby mówić komukolwiek
Zatrzymaliby nas
Więc w świetle poranka
Będziemy w połowie drogi donikąd
Gdzie miłość znaczy więcej niż twoje imię






'I za każdym razem, gdy próbuję
latać to spadam. '


Upadłem nie świadomy, że lezę na dnie 



po prostu nie wypiłeś wystarczająco, by powiedzieć, że mnie kochasz

Wiesz, że istniejesz po to, by mnie zniszczyć, nie? 



Czy zastanawiasz się, dlaczego nienawidzisz?
Wciąż jesteś zbyt słaby, by przetrwać własne błędy?


Pewnego dnia zapomnę twoje imię
I tego słodkiego dnia
Utoniesz w utraconym przeze mnie bólu




Nikt ci nie powiedział, że ona już nie oddycha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz