piątek, 26 kwietnia 2013

- Cii... słyszysz? Coś jakby drapie o drzwi.
- Nie przejmuj się, to moja miłość. Zamknęłam kurwę w łazience, bo mnie drażniła.

Samotność to taki rodzaj chłodu, na który nie pomoże nawet najgrubszy sweter.
Życzę Ci, abyś na pytanie, czego brakuje Ci do szczęścia, odpowiedział moim imieniem.

Słabi ludzie szukają zemsty. Silni wybaczają, a inteligentni ignorują.

Mózg to zajebista sparwa, powinien mieć go każdy facet.

Najlepsze rzeczy w życiu są niewidoczne, dlatego zamykamy oczy, kiedy całujemy, płaczemy, marzymy.

Bycie silnym, to często okazywanie słabości tak, by nikt nie widział.

Budzę się w nocy - nie ma Ciebie, moje ciało pragnie Twojego ciepła. Czuję twój zapach, Całą noc nerwowo szukam Cię wokół siebie. Gdzie jesteś cholerna piżamo?
- Zimno Ci?
- Nie kurwa włączyłam tryb wibracje.
Każdy człowiek jest jak Księżyc. Ma swoją drugą stronę, której nie pokazuje nikomu.

Nie lubię tych waszych królewiczów na białym koniu. Kiedyś jeden rozpie*dolił mi bajkę i po raz setny musiałam zmieniać scenariusz, bo szanowny pan nie mógł zapamiętać, że gdy ona mówiła 'kocham Cię' miał odpowiedzieć to samo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz