wtorek, 3 czerwca 2014

"Pisałem list, którego nie chciałem wysyłać, bojąc się,  że ogień w Twoim kominku przeczyta go za Ciebie."

 Nie nauczyłeś mnie jak żyć bez ciebie..



Sama przed sobą nie mogę się bronić!



We were the king and queen of promise

 "Seks jest dla wszystkich, ale wzajemna miłość po nim tylko dla zakochanych".




Mężczyzna zawsze powinien dotykać kobiety tak, jak gdyby to był pierwszy i ostatni raz. 




Nauczyłeś mnie, zabijać lęk, udawać, że serce, jeśli chce, tylko mięśniem jest.




 "A w życiu szkoda czasu na pomyłki. Zwłaszcza, że zawsze trzeba za nie płacić." 



''Miłość ma też zwykłe dni. Banalne słowa: dziękuję, przepraszam, podziwiam. Miłość to też obiad zjedzony wspólnie, płacz dziecka, uśmiech, wędrówka plażą, kubek kawy zrobiony o świcie. Miłość to nie tylko oszlifowany diament. Ma swoje kanty i rysy, plamy i zadrapania. Miłość znosi ciężkie słowa i, przyczajona czeka cichutko na lepsze dni. Ciężko oddycha strudzona i rozkwita z każdym rokiem. Jest taka zwyczajna, że czasami aż przeraża. Boli, ale da się znieść cierpienie, kiedy się prawdziwie kocha.''

Oto paradoks straty: jak coś, czego już nie ma, tak bardzo może nam ciążyć? 

"W życiu trzeba czasami dla własnego dobra przemilczeć słowa, które cisną się na usta."



"Zakochałem się, tuż obok Ciebie. Zakochałem się w świecie, który odbijał się w Twoich oczach. Zakochałem się w falach Twoich włosów i w szepcie Twojego serca. Zakochałem się w gwiazdach, w które wpatrujesz się wieczorami. Zakochałem się w śpiewie, słyszalnym w Twoim śmiechu. Zakochałem się, całkiem przypadkiem. Zakochałem się w Tobie."


"PŁACZ POMAGA, ALE TYLKO CHWILOWO I NICZEGO NIE ZMIENIA."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz