piątek, 13 czerwca 2014

"Ile Cię trzeba dotknąć razy żeby się człowiek poparzył? Ale tak żeby już więcej ani razu, żeby już więcej za nic, żeby już więcej nie miał odwagi. No ile razy?!"




"Z Tobą mogę mówić swobodniej niż z kimkolwiek, bo nikt nie był przy mnie w ten sposób, jak Ty jesteś, z całą wiedzą o mnie, z taką świadomością, wbrew wszystkiemu, pomimo wszystko."

"Powiedzieli mi, że, aby sprawić, by ona się we mnie zakochała, muszę sprawić, żeby się śmiała. Ale za każdym razem, gdy ona się śmieje, to ja jestem tym, który się zakochuje."


"Byli jak dłoń o dłoń Oddychali sobą i myśleli."

"chwyciłeś cierpienie goniąc za szczęściem
Tylko do siebie możesz mieć pretensje
Twój wybór, twój ból, ponosisz konsekwencje"

"When a man loves a woman 
Deep down in his soul 
She can bring him such misery 
If she is playing him for a fool 
He's the last one to know 
Loving eyes can never see" 
"Nie trzeba mi twoich łez
Czy słyszysz ?
Nie trzeba ust, ciała też"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz