czwartek, 26 września 2013

Dziś świat wy­maga od nas więcej, niż to było w planach.
Chcę znów bawić się lalkami, nie wiedzieć co to miłość. Ewentualnie miłość Kena do Barbie. Bo to jest miłość która cenią małe dziewczynki.




To boli - kiedyś blisko, teraz sobie obcy ludzie. I trudno, tak musiało być. 


czasem sobie nie radzę, ostatnio coraz częściej.









i nigdy nie zapominaj dla kogo dedykowany jest każdy mój oddech . 



Siła mojego uczucia jest odwrotnie proporcjonalna do odwagi aby Ci o tym powiedzieć ..


ty lepiej uważaj,
bo jak mi jeszcze raz podpadniesz to stworzę cię w simsach,
wsadzę do basenu i usunę wszystkie drabinki.


''mamy serca by kochać, uczucia by móc je ranić Gdzieś, pomiędzy tkankami i słowami jest dusza,która zmusza nas do pokonywania kolejnych granic.''

- Zostaniesz ze mną?
- Dokąd?
- Do końca.


" Mam tego dość, problemy na drodze, telefon, słuchawki i buty, wychodzę.. " 


Dziś zostawisz mnie po raz ostatni.

Żeby był, żeby chciał być, żeby nie zniknął.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz