sobota, 31 stycznia 2015


"Kiedy ktoś jest tak wyjątkowy, wiesz o tym prędzej, niż się spodziewasz. Poznajesz to instynktownie i masz pewność, że cokolwiek się stanie, już nigdy nie będzie nikogo takiego jak on."
"Odnajdziesz może w niej, jakąś cząstkę mnie."




"Chciałabym ci coś takiego zrobić, żebyś nie mógł beze mnie żyć, żebyś nie mógł o mnie zapomnieć."
Zakochaj się, gdy będziesz gotowy, nie, gdy jesteś samotny.



Przyciągnął ją do siebie i pocałował. Niektóre rzeczy trzeba zrobić, nawet jeśli jest to zły pomysł.

"Boję się.
Boję się, że nie zdążę. 
Że nagle okaże się, że wszystko się skończyło."


"To, że kogoś potrzebujemy, zaczyna nas niszczyć."


Pasujesz do łóżka, zostań.






"Noc traci smak, kiedy nie ma Cię ze mną."

Czy ona sprawia, że czujesz się pożądany, tak jak ja to robiłam? Czy sprawia, że czujesz się jakbyś był najważniejszy na świecie? Pozwalasz żeby jej głowa spoczywała na Twojej klatce piersiowej ale kiedy zamkniesz oczy, znowu zobaczysz moją twarz. Przeszyję Twój umysł, będziesz śnił o miejscach, w których byliśmy razem, a potem obudzisz się i zrozumiesz, że ona nie jest mną.
"To najgorszy rodzaj tęsknoty. Kiedy ten ktoś jest tuż przy tobie, a ty i tak za nim tęsknisz."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz