sobota, 4 maja 2013


Aniołku bolało Cie jak spadłeś z nieba ? bo patrząc na Twoją morde to musiałeś ostro zapierdolić o ziemie.

Bóg stworzył Adama i Ewę , rzekł im : - Mam tylko dwa prezenty . Jednym jest sztuka siusiania na stojąco , a .. Wtedy Adam skoczył do przodu i krzyknął - Ja ja ja ja ja ja to chcę ! Prooszę Panie , proszę .. Strasznie ułatwi mi to życie . Ewa zgodziła się mówiąc , że takie rzeczy dla niej nie mają znaczenia . Wtedy Bóg dał Adamowi prezent , a ten jak pojebany zaczął skakać i wszędzie sikać , każde drzewo , krzaczek i inne . Pod nieobecność Adama Ewa spytała Pana : - A jaki jest ten drugi prezent ? - Mózg, Ewo .. mózg .

moje poczucie humoru można spokojnie nazwać chorobą psychiczną .

 
Chwytaj Dzień! Może to właśnie dziś, będzie tym który zapamiętasz na zawsze.
 
Za dużo myślę o tym co było i o tych, z którymi już nigdy nie będzie jak kiedyś.
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz